BESTILLING
Du kan bestille på den måten som passer deg.
I vår nettbutikk: www.norlog.no
Telefon: 47 87 50 00. Vi tar imot bestilling alle hverdager 08.00-16.00.
Post: Send ordre til Norlog, Ystadvegen 41, 7670 Inderøy.
E-post: info@norlog.no (Skriv navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. Skriv så ned artikkelnavn, artikkelnummer og antall)
Alle priser er i norske kroner (NOK).
BETALINGSVILKÅR
Nettbutikk-bestillinger:
Private kunder kan betale med Klarna Checkout, som er Klarna sin løsning for betaling med Faktura, bankkort (Visa/MasterCard) eller del-betaling.
Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjonsutveksling foregår mellom kunde og Klarna Checkout.

Bedriftkunder kan betale med Faktura ved godkjent kredittsjekk (kontrolleres etter mottak av bestilling/ordre).
Bestillinger i og utenfor nettbutikk:
Faktura: Ved godkjent kredittsjekk normalt 14 dager netto. Renter for ubetalt beløp faktureres med gjeldende rentesats for morarenter.
Vi forbeholder oss retten til å forandre prisene i katalogen/nettbutikken uten foregående varsel. Alle opplysninger i denne katalogen/nettbutikken trykkes med forbehold om rett til forandring. Produktsortimentet gjelder så langt lageret rekker. Vi reserverer oss for eventuelle trykk og skrivefeil.
Vi garanterer en trygg handel.
FRAKT / TRANSPORT
Frakt
Frakt kommer i tillegg med minimum 96,- (120,- inkl.mva.). Gjelder for produkter som sendes i vanlig servicepakke. Ønskes det at varen sendes med bedriftspakke eller pakke levert hjem kommer det et tillegg i prisen.
For noen varer er det spesielle fraktpriser. Fraktpriser kommer frem i utsjekken.
Vanligvis skjer leveransen omgående fra lageret, men i perioder kan leveringstiden bli noe lengre. Maskiner og varer som går som stykkgods leveres hjem til deg. Mindre produkter og deler sender vi som pakke til hentested, pakke levert hjem eller du kan hente direkte fra vårt lager på Røra.
Hvis du ønsker å hente varene på vårt lager i Inderøy, så skriver du det i kommentarfeltet i utsjekken.
Vi sletter da fraktkostnaden etter fullført bestilling.
Transport
Ved alle transporter er vi ansvarlig for varen.
Er pakken eller innholdet skadet ved ankomst må du varsle om dette direkte til transportør. Du må i tillegg varsle dette direkte til oss.
Send en mail til info@norlog.no med bilder av skaden. Dette er for at vi skal klare å følge opp saken bedre for deg.
Har du åpnet en pakke og oppdager en skade, tar du kontakt med oss eller returnerer varen til oss sammen med faktura eller følgeseddel.
RETUR / REKLAMASJON
Ved alle returer, så skal du som kunde ta kontakt med oss på 47875000 eller sende mail til info@norlog.no.
Slik at vi får opprettet en returordre. Det vil gjøre saksgangen raskere for deg som kunde.
Garanti: Alle varer leveres med garanti. Ved fabrikasjonsfeil bytter vi ut varen eller reparerer den. Returner varen snarest til oss sammen med en skriftlig anmerking og fakturaen.
Retur/angrerett: Som kunde har du 14 dagers angrerett etter at du har mottatt varen. Returnert vare skal være i uforandret stand og alltid returneres i original forpakning og med tilhørende emballasje. Faktura, følgeseddel eller navn med ordrenummer skal følge med. Kunde betaler returfrakt.
Reklamasjon: Ved godkjent reklamasjon betaler vi for fraktkostnaden. Ved alle reklamasjoner må en kopi av faktura legges ved. Ved godkjent reklamasjon erstattes det med et likeverdig produkt eller beløp.
Uavhentet pakke: For varer som ikke hentes ut innen foreskrevet tid, forbeholder vi oss retten til å fakturere våre fraktkostnader for forsendelsen.